Hingstvisning

Dagarna rullar på... Jobbade i måndags, hade studiedag igår - träffade alla lärare i rektorsområdet & diskuterade kriterier. Dagen gick ganska fort faktiskt. Åkte direkt till stallet. Träffade Matilda & Ninni som skulle åka till tippen med Ninnis gamla tvättmaskin, hängde med dem. Åkte vidare med Ninni till Djupadal & ÖB. När vi kom tillbaka red jag ut med Loppan, gick jättebra. Igår kväll var jag på mitt Kondition & styrka-pass. Mycket bra!
Idag var jag i stallet på morgonen, mockade & åt sedan frukost med Ninni & Matilda. Red Loppan i ridhuset, gick sådär nu när Johnny har monterat upp en läktare till hingstvisningen... men bra träning. Sen red jag Lonely, som jag också ska rida imorrn på hingstvisningen. Ska bli skoj! Jobbade till tre & sen dess har jag handlat till festen på fredag, strukit gardiner, diskat & städat lite. Måste fortsätta nu...

Ha det bra!
Kramar

http://www.youtube.com/watch?v=yAfQ1DrpYZk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0