Tass-Ann

Pinsamt om vår älskade Tarzan är en Tass-Ann.... Möjligt att det är så. Måste be någon kolla det! Jämförde med hans/hennes mamma Lisen idag & jag tycker att de är väldigt lika där bak...

Igår var jag på mitt nya jobb! Det gick bra, alla var mycket trevliga! Just nu är allt väldigt rörigt men jag hoppas att jag får ordning på det när jag börjar. Det ska bli spännande iaf!

Idag har jag jobbat till fem. Åkte till stan & fixade lite godsaker till mina kära arbetskamrater & Smultronbarn =) Imorrn är min sista dag på mitt älskade jobb... inte roligt alls faktiskt. Kommer bli sorgligt.. måste hälsa på snart, vill inte att de ska glömma bort mej alltför fort =)
Var i stallet ikväll & mockade & borstade. Red Loppan igår & hon var så duktig! Väldigt pigg..men det vill jag att hon ska vara =D Tittade lite på Ninnis lektion innan jag åkte hem & rastade vår katt... Han är alldeles vild & galen!

Imorrn är det som sagt sista dagen på jobbet... trist. Sen ska jag ut till stallet & rida om jag känner mej bättre då. Har ont i hela vänster sida..mest i hårbottnen, ansiktet, ögat, örat & foten...konstigt.

Ha det bra! Kramar

Kommentarer
Postat av: Anette

Heheheee, tja det är lätt hänt att se fel. Var själv lite nervös när Lita skulle steriliseras att vet. skulle säga "Nä, men det behövs ju inte det är ju en han-katt"

2007-11-01 @ 10:42:14
URL: http://www.skiazo153.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0