Tarzan

Nu har vi bestämt oss! Tarzan får han heta våran kisebebis =) Han hänger & klänger precis överallt så det passar bra.
Idag har jag jobbat, slutade tidigt. Släppte ut Tarzan & försökte mej på & klippa ner busken på framsidan... försökte såga igår & det gick inte så bra. Klippa gick heller inget vidare så nu får Henrik göra en insats tror jag. Tarzan verkar vara mycket nöjd med sitt liv som inomhuskatt för han vill inte vara ute mer än fem minuter. Lämnade dörren öppen idag igen & när jag kom in var han redan inne... Lekte med honom inne, det är alldeles omöjligt att sitta ner & inte bli sönderriven när han drar sina repor i huset annars =) Han är verkligen söt! Kollade på Desperate housewives, förra veckans avsnitt & sen åkte jag till stallet. Mockade & gav katterna mat sen red jag Loppan i ridhuset. Longerade lite först men hon verkade inte så pigg efter att ha vilat en vecka. Det var heller inte så farligt, inget bus alls, hon sprang bara väldigt fort =)
Ikväll har jag & Henrik handlat, gjort en jättegod tonfisksallad & kollat på Ugly Betty & Desperate housewives. Nu tänkte jag krypa ner under täcket, började jobba 6.15 idag & börjar bli lite trött nu.

Ha det bra mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Anette

Gillar nya färgen. Lättar att läsa och se och så.

2007-10-24 @ 20:50:46
URL: http://www.skiazo153.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0