Nu är det äntligen dags... 2007-10-13 kl.00.57

...att gå & lägga sig! Denna dagen har varit låååång...
Jobbade till halv fyra & sedan stack jag ner till staun & handlade. Kollade lite på kläder också men lyckades inget vidare... Tycker inte att ngt ser snyggt ut på mej. Handlade ett guldkort & ett guldkuvert som jag använde till Matildas lilla lilla resepresent =D Skrev ut två bilder på henne & Jacky & klistrade på dem på guldkortet så att jacky kunde få följa med henne på resan. När jag hade bytt om till stallkläder åkte jag först till Matilda & gav henne den lilla presenten. En penna fick hon också så att hon säkert skriver vykort & skickar till oss här hemma i vinterkalla Sverige. Men usch va sorgligt det var & säga hejdå, det hade jag nog inte räknat med. Det kommer bli så tomt i stallet utan henne! Jag ska ta hand om Jacky så bra jag bara kan!
När jag kom ut till stallet gick jag min vanliga rond... Muff & hennes kattungar ska ha mat & nytt vatten, Kisen, Lisen & Lisens bebis ska också ha mat & rent vatten... Loppan ska ha sina mineraler & få mockat & rent fint spån & bli borstad. Red inte idag, stressiga liv! Som tur är så är min lilla pålla bara fyra år & det är bara bra om hon får vila ibland...även om det blir flera dagar i rad ibland. Imorrn får hon också vila men på söndag ska vi bege oss ut i skogen tror jag.
När jag kom hem började Henrik & jag & städa & laga mat. Vi kollade på Idol & Speed 2. I reklampauserna städade vi vidare & tvättade & nu ÄNTLIGEN är vi klara!
Imorrn ska jag först till stallet, mocka till Loppan & Jacky & borsta dem. Sen hem & duscha, sen iväg till Nättraby & vidare till Karlskrona...vill ha ngt nytt till kvällens partaj =) ....sen vidare till Älmhult & sen hem & förbereda partajet.
Ojoj..säger jag bara. Om jag inte har kollapsat innan kvällen så kan det nog bli mycket trevligt =D Nä jag ska inte klaga, har jag inget & göra så är jag bara irriterad & grinig..så det är bara & lägga i racerväxeln & köra.

Nu lämnar snart Matilda Sweden & kommer inte tillbaka förrän i januari. Vilken grej!

Ha det bra alla goa & glada! & ett extra ha det bra till Matilda!

KRAM Jenny

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej vannen!! Tack tack an en gang for den fina presenten! Kanns jatteskont att ha jackson med sig pa resan!! Brukar kika pa honom varje kvall =) Det kandes lite vemodigt att aka hemifran..det trodde jag inte! Men nu nar man val ar har kanns allt saa underbart!! Legat o solat pa venice beach hela dagen idag..o brannt mig lite med saklart =) Tack for att du tar hand om min ogonsten!! Jag tror oxa han driver med dig =) Kramar!

2007-10-19 @ 05:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0