Mycket...


Idag har jag varit alldeles förvirrad hela dagen, tänkt mycket på mitt nya jobb & på hur mycket jag kommer sakna mitt gamla. Kommer bli hemskt & lämna alla barn & alla trevliga kollegor...
Jobbade till ett idag, var ute i stallet vid halv tre-tiden. Träffade Ninni som sa att Roddis hade varit sjuk i natt...jag blev såklart jätteorolig. Stackars älskade Snodd! Gick med Ninni hem & klappade Snodden innan de skulle iväg & ha lektioner. Trodde inte att det skulle gå ngt vidare & rida Jacky & Loppan men det gjorde faktiskt. Jacky var jätteduktig, red inte så hårt, skrittade ut efteråt. Satte ner Loppans bett ett hål & det gjorde verkligen susen =) Stackars Loppan, inte konstigt att hon har varit lite tjabbig ibland. Efter förra veckans vila har hon mycket lättare för att korta sig i galoppen & det känns väldigt roligt att det händer något. Hon har faktiskt blivit jätteduktig! Klappade alla mina katter & gav dem mat innan jag körde hem. Duschade på rekordtid & sen bar det av till Henriks föräldrar. Kalas för hans mamma & farfar. Pratade med Ninni som sa att de skulle åka till veterinären med Roddis... Jag kunde inte tänka på något annat på hela kvällen sen, så hemskt. När vi skulle hem vågade jag kolla på telefonen & det hade gått bra! Så skönt! Ska hälsa på Roddis imorrn & pussa på henne!

Imorrn ska vi städa... & sen ska jag till stallet & sen ska vi till Eringsboda =D & lyssna på Joddla med Siv! Kan inte riktigt tro det är sant, jag på Joddla... intressant.

Ha det bra! Kramar Jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Jenny!
Vilken trevlig blogg du har, roligt att läsa om vad ni har för er där nere i Ronneby =) nu har vi precis varit inne och anmält till tävling i Tingsryd den 4:e, vore ju kul om du kunde komma! vi hörs, hälsa Henrik o Ninni!! Kram Julia & Helena

2007-10-27 @ 19:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0