Joddla med Siv...

Helgen har gått fort som vanligt... I lördags städade jag & Henrik på förmiddagen, sen åkte jag till stallet & red båda hästarna. Först red jag ut med Jacky tillsammans med Ninni & Twiligt & sen Loppan med Jennie & Fia. På kvällen var jag, Henrik, Annie & Joakim & lyssnade på Joddla med Siv... Ingenting för mej som jag trodde.. Hade jättekul innan de började spela sen var det väl ingen höjdare direkt. Var hemma nån gång runt halv tre-tre. Steg upp ganska tidigt igår & åkte till stallet, mockade & borstade & gav katterna mat sen bar det av till Öland med Annie & Joakim. Vi skulle hämta Annies 1 1/2-åring från betet så vi hade trailer med oss. I Kalmar märkte vi att däcket på trailern hade gått sönder. Som tur var passade Joakims reservdäck så vi kunde köra vidare. Halldor ville inte alls följa med oss hem men efter en stunds kämpande fick vi in honom.
Idag har jag jobbat & varit i stallet...inte mycket nytt alltså. Roddis mår bättre men är inte helt bra, hoppas hoppas att hon kan få bli frisk snart!!
Imorrn ska jag till mitt nya jobb! Spännande!

KRAM på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0