Familjen Johansson/Sandell har fått tillökning...

Nu har våran älskade katt flyttat in hos oss. Jättesöt & go´! Har redan kissat i låda & ätit lite Bullens korv =)

Idag har jag jobbat. Gick bra, dagen gick ganska fort.
Åkte ut till stallet & mockade hos Loppi, gav katterna mat, borstade Loppi & gick på promenad med henne. Sedan packade jag in lilla kisekatten & åkte hem till Henrik som hade förberett så fint med kattlåda, mat & vatten. Han har nu även tillverkat en leksak till lilla kisen =)

Nu har jag äntligen fått iväg ansökan till de kurser som jag vill läsa till våren. Det blev ett par psykologikurser, en eller två sociologikurser & en engelskakurs. Det ska bli jätteroligt & läsa igen!

Imorrn är det fotografering på jobbet, spännande & se om de små trollungarna vill sitta still =) Sen bär det av till Flyinge & Breeders med Ninni & hennes två hästar Spiderman & Nurejev. Det ska bli sååå skoj! Henrik ska vara hemma & skriva projekt hela veckan så han passar lilla kisebebben.

Ha det bra! Kramar Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0