Denna veckan...

Denna veckan har varit mycket trevlig! Visst blir man lite trött på campinglivet men resten har varit kanon! För er som inte vet har jag tillbringat veckan i Flyinge tillsammans med familjen Svensson & deras fyraåring Nurejev & femåring Spiderman. Våran Weissfuss (Spiderman) gick till final bland femåringarna i gångarter & blev där kallad en superman i skritt & trav av den tyska domaren Christoff Hess! Riktigt bra! Han slutade på en sjätteplats i Breeders, vilken häst! Nurejev gick till final & slog sig upp från en femtondeplats till en tolfteplats, riktigt bra det också!
Veckan har gått fort, möttes av en galen katt här hemma. Fick ut & rasta honom innan jag kunde börja packa upp =)
Har även fått brev från polisen i veckan, visste att jag hade blivit fotograferad på sjuttiosträcka på väg till Kalmar... men trodde bara det var en gång... Men näpp... två foton blev det. Ett på vägen dit & ett på vägen hem. 3500 kr i böter...jippi =( Sånt är livet, bara & betala & se glad ut.

Lägger upp lite bilder från Breedersveckan senare.

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Hej.Nu ska jag försöka mig på att skriva.
Tack för all hjälp i veckan. Såg att våran Nurejev hamnade på elfte plats till slut, han har kämpat på bra. Vitben var stöddig när han kom hem. Tycker väl att han är en stjärna nu. Ses imorgon. Ska bli härligt att få sova i sin egna säng. Kram Ninni

2007-10-21 @ 20:46:23
Postat av: Linda

usch då tråkiga pengar...
Kul att det gick bra i Flyinge. Hur går det med Loppan då?
Kramiz

2007-10-22 @ 09:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0