Ullared imorrn...

I onsdags var jag & hälsade på på mitt gamla jobb! Möttes av en jättegullig Maya som kastade sig i famnen på mig! Åååå vad jag saknar alla på Smultronet!! Alla barn & arbetskamrater!
Senare under dagen var jag, Henrik, Tarzan & Skorpan hos veterinären. Småpojkarna skötte sig finfint! De skrek när de fick vaccinationssprutan men annars var det inga problem.
Igår var en vanlig arbetsdag, åtta till halv fem. Sen skulle vi på kalas så Henrik var med mej i stallet. Han skulle hjälpa till lite för att det skulle gå snabbare men han träffade på Mats så det blev inte mycket med det  =) Hann iaf nästan i tid till kalaset som var för Henriks kusin Mikael.
Idag har jag jobbat till fyra. Det går faktiskt fantastiskt bra nu! Jag är så nöjd. Räknar med ett bakslag snart, tror att det är ganska vanligt...
Åkte ut till min älskade Lopp, lilla Arman & alla mina katter. I perioder har Kisen mött mig vid bilen när jag kommer & nu gör hon det varje dag. Hon följer mig till bilen när jag ska hem & sitter & väntar på mig när jag kommer nästa dag, såå gullig! Idag kom hon från andra sidan vägen när bilen bakom mig precis skulle passera där jag hade parkerat så hon höll nästan på & bli påkörd! Men hon är så söt, sprang mot bilen innan jag ens hunnit stänga av den. Kul att de kan lära sig känna igen bilar... Nu kommer maten! tänkte hon nog =D Gick okej & rida Loppan. Hon var på lite tjurigt humör & jag har börjat kräva lite mer av henne nu så hon får kanske ta i lite mer... tror det är där skon klämmer. På söndag ska vi ut i skogen en sväng tänkte jag.
Imorrn ska vi till Ullared! Annie & Joakim har åkt idag & jag & Henrik ska åka tidigt imorrnbitti, senast 6.00. Vid åtta ska vi hämta upp mamma & Lena som också ska med. Det ska bli skojigt! Henriks föräldrar är snälla & tar hand om Tarzan & Skorpan. Känns bra.

Nu ska jag sova! Måste bara gnälla lite för att Daniel åkte ur idol! Tycker att han skulle ha vunnit idol i år...fast hejar på Marie, gillar henne! Amanda är cool men sjunger inte så bra..inte min typ kanske. Andreas sjunger bra men skulle nog åkt idag...

Ha det bra & sov gott alla!
Kramar Jenny

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha det så kul i Ullared!!

2007-11-24 @ 00:12:04
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0