Träning & skräpmat...

Tjo!

Idag var jag i stallet på morgonen. Tömkörde Loppan för första gången & det gick kanon! Har haft lite svårt att få henne & slappna av & gå i en låg form men jag kom åt henne riktigt bra i tömmen, jippi! Sen skrittade jag & lilla Jacky ut en sväng, gick ganska bra. Höll på & hamna i ett dike när Jackson blev rädd men det löste sig =) När hästarna var ute i sina hagar mockade jag Loppans & Jackys boxar och 12 till =) Strödde & sopade. Det känns lite i kroppen när man inte är riktigt van & mocka så många boxar, härligt! Åkte hem & gick ut lite med catsen, sen stack jag & Henrik till gymmet & tränade. Känner mej jätteduktig idag också! Synd bara att man ska göra det ogjort genom att äta massa skräpmat efteråt... Henrik skulle hämta några vinterdäck i Kristianstad & när vi hade 2 mil kvar ringde snubben & sa att han inte var hemma.. så vi tog en svängom till Burger King & sen körde vi hem igen.
Nu ska vi kolla på filmen med Jennifer Aniston som går ikväll, håller på & spela in.
Imorrn blir det ridning & mockning som idag, sen kanske det blir vedhämtning...får se.

Trevlig lördagkväll gott folk!

Kram Jenny


LÄÄÄÄNGTAR.....

image20image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0