Tjuvar och banditer!

Idag har jag jobbat till halv fem. Fick beröm idag, blev såå glad! På bilden har vi kommit igång med ett projekt som alla verkar gilla! Det hör inte till vanligheterna vill jag lova =) Jätteskojigt!
Åkte direkt till stallet efteråt. Fick höra att det har varit tjuvar i två närliggande stall så nu är alla grejer bakom lås & bom. Tömkörde Loppan idag & hon var jätteduktig! Idag tränade vi på att ha tömmarna (longerlinorna) på båda sidor =) Jag testade att gå bakom henne i skritt och det verkade hon tycka var okej. När alla katter hade fått mat & allt var mockat & klart åkte jag hem. Bytte till mysbrallorna & en annan jacka & körde till Willys. Träffade Anki där, ska till Smutronet imorrn, jätteroligt! Spännande & se om barnen känner igen mig.. bara de inte börjar gråta när de ser mig så är jag nöjd =) Imorrn vid lunch ska hela familjen =) till Smådjurskliniken. Våra småttingar Tarzan & Skorpan ska vaccineras! Usch hur ska det gå... mina små bebisar! Tur att Henrik kan följa med, skulle åkt själv egentligen!

Nu ska jag strax sova.. ska bara höra vad Henrik har bestämt om Ullaredsresan på lördag & Sälenresan i mellandagarna!

Ha det bra!
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Godnatt! Sov riktigt gott och vakna sött! ♥

2007-11-20 @ 22:40:33
URL: http://classiiic.blogg.se
Postat av: Helena

Hej på er!
Hoppas det har gått bra med kissarn idag.Hur går det med Ma-Gic har inte hört något och är nyfiken!
Hälsa alla
kram hg

2007-11-21 @ 21:51:14
Postat av: Mamma och Ida

Hemsk berättelse det där om ponnyn Silver. Usch, människor är ibland riktigt sjuka i huvudet och kan antagligen inte tänka klart. Hoppas det gick bra med kissarna :] Mamma tycker det ska bli kul med Ullared på Lördag! Ha det fint och hälsa Henrik och alla! Kramkram

2007-11-22 @ 22:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0