Sista dagen på jobbet...

Hej på er!
Idag var sista dagen på mitt jobb... jag är inte säker på om jag vet vad jag har gett mej in på =S Förhoppningsvis kommer jag att trivas på mitt nästa jobb också...
Har varit i stallet ikväll & rastat lilla Loppan. Det gick bra. Hon kändes lite trött trots att hon vilade igår... Imorrn ska vi ut i skogen hon & jag. Jacky får gå i ridhuset imorrn & i skogen på lördag.

Nu hoppas jag att min Henrik dyker upp snart så vi kan käka ihop. Är hungrig!

Ha det bra alla! Sänder en extra hälsning till Anki & Jill, två av mina trogna läsare =D

Kramar Jenny


Kommentarer
Postat av: Jill & Anki

Vi vet inte heller vad du gett dig in på men det går säkert bra. Du kommer "säkert" att trivas fast inte så bra som här, såklart;)
Men men vi har ju onsdagarna....
Vi saknar dig redan. Alla hälsar och önskar lycka till. Kramar från oss Jill & Anki

2007-11-02 @ 12:55:54
Postat av: Sanna

Hej hej!
Saknar dig på dagiset. Han ju inte träffa dig sista dagen du jobbade så få skriva istället.
Men jag hoppas ändå att du trivs jättebra med det nya jobbet och har roligt där.
Fast att det känns lite tomt här... :(
// Kram Sanna!

2007-11-08 @ 15:06:18
URL: http://zanniizz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0