Ridit, gymmat & ätit...

Idag var jag i stallet på morgonen. Red ut med Loppan. Det var jättehärligt väder & ganska kallt. Promenerade lite på stranden, jättefint! När jag hade släppt ut Loppan & Lonely red jag Jacky. Han var ganska stel tyvärr Matilda... Han rids inte så många dagar i veckan så det är inte så konstigt. Det tar ett halvt ridpass innan han är loss & det är inte lilla Jacky Jones fel. Efter ett tag gick det iaf riktigt bra så vi skrittade ut en sväng i det fina vädret.
När jag kom hem åkte jag & Henrik till apoteket & köpte avmaskningsmedel till katterna sen köpte vi present till Henriks pappa.
I em har vi varit på gymmet, känner mig ganska duktig.. men på vägen hem köpte vi kinamat & för att inte tappa för mkt vikt =) gjorde Henrik en smarrig chokladmousse till efterätt! Nu har vi kollat på Ratatouille, den var ganska bra.

Imorrn är det den 11 november.. Fars dag.. och 3 år sedan vår pappa dog. Inte utan att man blir ordentligt påmind av alla Fars dags-firare..

Ha det bra mina vänner!
Kram Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0