Liten kise...

Idag har jag varit på stan en vända sen åkte jag vidare till stallet. Grattade Ninni som fyller år idag! Släppte ut Loppan & gjorde iordning Jacky. Ninni skulle hjälpa mej med honom. Gick ganska bra & rida, förutsättningarna var inte de bästa men det blev okej till slut. Imorrn ska han få promenera i skogen tänkte jag.
När jag var klar kom Henrik med en liten kattbur till Tarzans kusin som också ska bo hos oss =) Tänkte att Tarzan ville ha en vän... =) Vi lyckades fånga en av vildkatterna, inte den jag hade tänkt mej men det blir jättebra med den andra! Har haft den i knäet & kelat med den & den blir alldeles till sig när man klappar den. Visade den lådan men den bara rullade runt & spann & ville bli klappad =) mysigt.. Den luktade inte så gott innan & den luktar inte bättre nu! Blir nog bra sen. Den förstår säkert snart vad lådan ska användas till =)
Ikväll ska vi kolla på Idol, längtar! De sjunger så fantastiskt bra nästan allihop! Speciellt Marie, tror hon sopar mattan ikväll! =D

Ha det bra alla ni där ute!

Lägger ut lite bilder på kisarna =)

Hoppas att du har haft en bra födelsedag idag Ninni!

Kramar Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0