2007-11-07

Hej på er alla bloggläsare!
Nu var det ett tag sedan jag skrev senast.. Våra katter har blivit bästa vänner & leker jättebra ihop =D Ibland är de lite vilda men det har blivit betydligt lugnare sedan lilla Skorpan kom. Tarzan har tagit storebrors-rollen på allvar & är såå duktig! Han till-och-med tvättar lillebror =D
I söndags var mamma, Sven & Lena på besök. Henrik lagade Lenas bil & tidigare i veckan hade han lagat mammas bil så den skulle de hämta hem. Medan Henrik fixade med bilen åkte vi ut till stallet & red Loppan & Jacky. Lena red Loppan & det gick jättebra! Hon är så fin min häst! Efteråt red vi ut. På em lagade vi trerätters middag, inte så avancerat men gott ändå =) Henriks föräldrar & Annie & Joakim kom också & käkade.
I måndags var det min första dag på det nya jobbet. Det var mycket information som skulle in i lilla hjärnan men igår tyckte jag att jag hade rett ut det mesta så här långt... så nu känns det bättre. Efter jobbet igår red jag Loppan. Hon var jätteduktig! Det är så roligt & rida henne nu när man kan göra lite saker med henne. Nästa år är hon fem & då ska vi ut på hoppbanorna & tävla lite har jag tänkt. Igår kväll var jag & Henrik på gymmet. Jag var där i söndags morse innan mamma & co kom & det känns toppen att ha kommit igång igen efter förkylningen =)
Idag har jag varit ledig! Jag åkte ut till stallet på morgonen & red Loppilopp. Vi skrittade ut i skogen med Ida & Lonely. Efteråt mockade jag & putsade & gjorde sånt som inte hinns med annars. I em har jag ringt en massa samtal som har hängt över mej ett tag så det känns skönt att det är avklarat.
Nu ska jag nog ta tag i lövräfsningen... Katterna kommer nog att gilla det =D

Ha det bra gott folk!

Kramar Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0