Vaccinationer

Jaha.. var ska man börja när man halkar efter så här många dagar... Jag kommer ju knappt ihåg vad jag gjorde igår =)
I helgen hade jag alltså stallet. Det gick bra, det var inte så jobbigt. Red ut en runda med Jackson i söndags, det gillade han nog =) var & kollade på julshowen på ridskolan, den var ganska bra fast jag blev riktigt arg innan jag åkte därifrån... Var på gymmet i lördags & igår. Ska dit minst en gång till innan jul. Kanske kan passa på i samband med julklappshandlandet på fredag... I måndags hade vi pysseldag på jobbet, gick över förväntan. Igår var min sista vanliga arbetsdag med eleverna, snart jullov!
Idag har jag ringt alla de samtal jag inte hinner med när jag jobbar, älskar mina onsdagar! Har bokat läkartid till mig i januari & vaccination för Loppi idag kl.13. Måste snabba mig nu så jag hinner ut till stallet i tid. I em ska katterna också vaccineras så jag får skynda mig hem sen & leta reda på dem =) De har ju fått en kattlucka monterad i källardörren så nu kan de komma & gå som de vill.
Imorrn är det julavslutning. Längesen man var på en sådan... År 1999 om jag inte minns fel =)

5 dagar kvar till Julafton!
7 dagar kvar tills vi åker till Sälen
12 dagar till Nyårsafton

God Jul!
Kramar Jenny

Kommentarer
Postat av: Linda Henström

Halloj!
Vad har du för adress?
Kramiz!

2007-12-19 @ 13:10:00
Postat av: Linda Henström

Hej!
Hur går det i julstöket?
Du fraågade om Felizia, hon är såld till Karlstad. Känner att jag inte har tid till alla hästarna och hon krävde redan så mycket för att få hantera henne. Ferguzon har vi oxå sålt. Så nu känner jag att jag hinner och orkar med dom som är kvar!
KRAM

2007-12-21 @ 22:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0