På resande fot...

Hej alla glada!
Igår var vi i Värnamo och firade moster Marie & morbror Thomas. De fyller båda år idag! Thomas fyller jämna 30 & förra året fyllde Marie jämnt. Så nu är jubileumsåret avslutat  =)
Jag & Henrik åkte först till Värnamo sjukhus & träffade mamma & Sven där. Hälsade på faster Git som har cafeterian på sjukhuset & som hade gjort smörgåstårta till oss. Jättegod såklart!! Körde till kyrkogården & hälsade på pappsen..hans grav såg välskött & fin ut. Sen körde vi till mormor & firade födelsedagsbarn =) När vi hade ätit gick vi till stan & kollade på julskyltningen. Träffade en del folk som jag inte har sett på väldigt länge... konstigt. När vi kom tillbaka till mormor fikade vi & vid 18-tiden åkte jag & Henrik hem.
Det belv en lång helg med mycket resande..men kul såklart! Nästa helg ska jag bara vara hemma! Det behöver man ibland.
Idag har jag bara jobbat.. & mockat & borstat =) Måndagar är slitsamma...
Imorrn tar vi nya tag! Jobb till halv fem, sen stallet & gymmet.

See you!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0