Helsingör

Hej hej hallå!

Igår jobbade jag som vanligt, sen red jag Jacky. Han var duktig! Har inte ridit så hårt denna veckan men han kändes faktiskt fin igår. Borstade Loppan noga, hon ska ju vila lite, sen ska jag kolla om hon fortfarande är ojämn. Igår kväll var jag & Henrik & handlade sen tittade vi på Idol! Tycker att det är rätt artister med i final, men helt olika! Så spännande! Så nästa fredag sitter jag bänkad framför tv:n & då får ingen störa =)
Idag steg jag upp vid 05.00 pip... Var i stallet vid 05.30... Mockade till båda hästarna & sen körde jag hem. Jennie lovade att fixa till i boxarna om de såg alldeles för skitiga ut... & det gjorde de säkert eftersom det har regnat hela dagen & de har varit inne. Tack Jennie! Duschade & gjorde mej iordning, var vid stadshuset vid 06.50 & sen bar det av till Helsingör med Lärarförbundet. Gjorde några stopp på vägen, hoppade av vid ett köpcenter & shoppade lite där. Sen åkte vi vidare in till Helsingörs centrum & gick i affärer. Letade efter någon snygg klänning som jag skulle kunna ha på Jennys bröllop men hittade inget... Vid fem gick bussen hem igen. Hade en trevlig dag med god mat & trevligt sällskap. Jag & Henrik gick mest själva men vi träffade Anki & Karin m.fl i bussen & det var skoj! Måste hälsa på alla små Smultron snart igen! Saknar småttingarna... & Anki & Jill såklart! =D
Nu har vi iaf landat hemma hos våra katter. De blev jätteglada när vi kom hem & de är så keliga! Imorrn ska jag ut till stallet på morgonen, sen kör vi till Värnamo & firar morbror Thomas som fyller 30 år! Ska bli jätteroligt & träffa alla!

Ha det bra!
Kramar Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0