2 veckor til julafton!

Hejhej!
I lördags vaknade jag 7.20 av våra älskade små katter... då packade jag väskan & stack till gymmet. Jättehärligt! Var så glad & nöjd efteråt. Sen åkte jag & Annie till Karlskrona & shoppade. Hittade en klänning & ett par skor. Visade sig sen att Ninni hade köpt precis likadana skor =) Åkte ut till stallet, sen var det 25-årsfest för Philip. Hade jätteroligt! Sjöng karaoke hela kvällen med Ninni, Annie, Henrik, Anna mfl mfl...
Natten till söndag var jag uppe ca sju gånger för & ta ut katterna från sovrummet... Har ju inga dörrar i vårt hus(!!!) så vi får försöka lösa det med en byrå & ett par handdukar... & just den natten när jag behövde sova & vila ut mig till måndagens kommande prövningar fick jag alltså inte det. Var ganska trött sen igår. Var i stallet & skötte om pållarna & red Jacky (vildhäst!!) sen följde jag med Ninni till Karlskrona där hon red på julshowen. Gick bra & det var roligt!
Idag har jag jobbat. Gick bra, som vanligt kan jag nog börja säga nu =) Måndagar är måndagar... men annars rätt okej dag. Har ganska mycket att förbereda & ordna innan jullovet så det börjar bli lite stressigt, men samtidigt väldigt roligt.

Annars händer det inte så mycket denna veckan... På onsdag ska jag & Ninni ta en julklappsshoppardag =) efter att jag har varit på vårdcentralen med min häl & mina öron. Ska bli skönt & få det gjort. På torsdag blir det förmodligen julbak hemma hos oss. Ninni & Annie kommer hit, kul! I helgen har jag stallet. Jo men det var ju faktikst en ganska händelserik vecka =D =D

Ha det bra hörrni!
Kramar Jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilhast? Igen? Va gor du med honom? =) Kul o hora att han ar pigg o glad iaf!! Hoppas ni har lite julstamning hemma..har innfinner den sig icke kan jag saga! =) Vad vill du ha i julklapp forresten.. Sa svart o kopa till dig o Ninni.. KRAM

2007-12-11 @ 12:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0