18 dagar kvar till Julafton!

Denna veckan har gått fort... Jag har jobbat som vanligt, allt har flutit på bra. I tisdags var jag & Henrik på gymmet, tränade så jag skakade efteråt... Igår var jag i stallet & red Stroller, det var roligt! Jättelängesen =) Loppan fick en sko på sin barfotafot =) perfekt! På em var jag hemma och körde in några kärror med ved, städade & tvättade. Henrik kom hem & fick utstå en del gnällighet när jag skulle försöka plantera om några blommor. Har verkligen inga gröna fingrar även om jag gärna vill tro det =) Igår kväll var jag på julbord med jobbet. Trevligt! Åkte med Annie & hennes arbetskamrat & satt vid deras bord. Mycket god mat, blev alldeles för mätt! ...& DET VAR julmat! Vem var det som sa att det var någon annan buffé...? =) Vi tackade rektorn innan vi gick & hon sa att hon hade hört mycket gott om mig under kvällen, jätteroligt!
Imorrn är det fredag & Idolfinal! Får se om Ninni, Anna & Patricia orkar sig hit... =) På lördag ska jag & Henrik handla julklappar, det blir skoj!

Ha det bra gott folk!
Kramar Jenny

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ohh va avundsjuk jag blir..jag vill oxa se idolfinal!! Visst ar det amanda o marie som ar kvar?? Om Ninni o co gor dig sallskap ikvall maste du halsa fran mig! Kul att Patricia ar kvar pa milleg. Jag fragade pappa innan om hon var det men han visste inte =) I em aker vi till Ko Samet. Lite nervos infor batturen..hort alla otacka krakhistorier o jag mar lite halvkasst redan nu sa man vet aldrig...=) Hoppas du o alla hastarna mar bra, langtar till er o stallet!! KRAM

2007-12-07 @ 06:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0